AVTO ŠILER D.O.O.
Pekel 36 A
2211 Pesnica pri Mariboru
Pisarna T: +386 2 654 20 00
Salon T: +386 2 654 20 01
E: info@siler.si
S-CROSS je opremljen s prisilno polnjenim 1.4 BOOSTERJET motorjem z neposrednim vbrizgom goriva in veliko navora.
V Jimnyu se boste počutili neustavljivi. Njegov robusten, a prožen 1.5-litrski motor proizvaja močan navor skozi celoten spekter motornih vrtljajev, kar omogoča učinkovito vozno zmogljivost na terenu. Motor je majhen in lahek ter zagotavlja učinkovito porabo goriva.
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
Več...
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
V Tokiu, kjer se bodo 24. oktobra odprla vrata letošnjega avtomobilskega salona, bodo obiskovalci lahko občudovali tudi dva nova konceptna suzukija, ki sta tokrat nastala v skladu z novim hišnim sloganom “WAKU WAKU SWITCH for EVERYONE: Excitement for you, excitement for everyone.”
WAKU SPO concept
V primeru te majhne prototipne limuzine, ki se lahko spremeni v mali karavan, so Japonci obudili spomin na tri znane predstavnike japonske avtomobilske industrije. V prvi vrsti so se s tem simpatičnim prototipom poklonili serijskemu hišnemu malčku (suzuki fronte 360 (LC10), 1967-1970), medtem ko zasnova in oblika ('pillarless suicide doors') odpiranja bočnih vrat obuja spomin na mazdo RX-8. Istočasno so pri znamki Suzuki oživili tudi idejo o dvojnem karakterju, ker so pri konceptu WAKU SPO
posnemali zasnovo zadka, ki jo je nekoč ponujal serijski nissan EXA (1986-1990).
Transformacija iz limuzine v karavan, ki naj bi jo uporabnik izvedel ob uporabi stikala (Japonci mu pravijo 'Exciting Switch') pa ne prinaša samo spremembe zadka, temveč tudi rahlo spremenjeno podobo prednjega dela avtomobila. Poleg tega bo takšna sprememba seveda vidna tudi v notranjosti potniškega prostora, predvsem v predelu zadka in pa na območju armaturne plošče, kjer je po spremembi karoserije vidnega več lesa, ki pa ni pravi, temveč samo projiciran. Veliko bolj skope so informacije o vgrajenem pogonskem sklopu. Vemo samo to, da gre v primeru tega prototipa za PHEV hibrid s štirikolesnim pogonom.
Hanare concept
Tudi v tem primeru, ki prikazuje simetrično oblikovanega enoprostorca iz kategorije 'kei car' (lahek avtomobil) malčkov, so se pri znamki Suzuki spomnili lastne zgodovine, ker so takšno zasnovo uporabili tudi pri nekdanjem (1969-1972) serijskem izdelku (model carry van L40). Tokrat je zadeva nadgrajena še z ogromnimi dvižnimi vrati, ki se odprejo po celotni dolžini avtomobila. Ker gre v tem primeru za avtonomno delujočo mobilno 'dnevno sobo' na kolesih, Japonci niso čutili nobene potrebe po
vgradnji armaturne plošče in volanskega obroča. Za samodejno premikanje takšnega mestnega avtonomnega vozila je po vsej verjetnosti zadolžen električni pogonski sklop.
AVTO ŠILER D.O.O.
Pekel 36 A
2211 Pesnica pri Mariboru
Pisarna T: +386 2 654 20 00
Salon T: +386 2 654 20 01
E: info@siler.si