Prihodnost je zdaj

Na Minija spominjajoča zunanjost z 3650 milimetri dolžine in kar 1730 mm širine obljublja odlično lego na cesti, 18-palčna platišča iz lahke litine pa to le še potrjujejo. Kot novost za bodoče suzukijeve avtomobile so se na nosu Concepta-S pojavili navpično raztegnjeni žarometi. Agresivnost navzven kažejo tudi nizki pragovi in dva izpuha na zadku avtomobila. Če bi jima sledili, bi prišli do aluminijastega 1,6-litrskega motorja s šestnajstimi ventili in dvema odmičnima gredema v glavi. Ta je pod sprednjim pokrovom, preko šeststopenjske sekvenčne avtomatike pa poganja vsa štiri kolesa. Notranjost je poleg ostalih vplivov povzela poteze motociklov in videoigric. Na motocikel spominjajo aluminijasti vložki, kar pa se tiče videoigric, je volan zamenjan z igralno konzolo. Na volan so se namreč peselila stikala za smernike, ročno zavoro, gumbi za pretikanje prestav, gumbi za upravljanje brisalcev in še kaj. Na sredinski konzoli je kot pri večini vozil ostala klimatska naprava in avdiosistem. Kot novost je v suzukijevem malčku na voljo poseben navigacijski sistem, s pomočjo katerega lahko voznik preko interneta dobi napotke za željeno pot, ta sistem pa podpira še medmrežno izmenjavo mp3-jev, vžig avtomobila s kartico in za uživače v vožnji zelo pomembno nastavitev motorja in podvozja glede na njegove želje. Po najnovejših vesteh naj bi končna verzija salonskega koncepta videla proizvodne trakove leta 2004. Poprej pa se bodo morali ljubitelji Suzukijev zadovoljiti z manj drastičnimi, a vseeno pomembnimi novostmi. Najbolj vroča je uvedba dizelskega motorja v vse štirikolesno gnane avtomobile.

Gašper Stamač