Nenavaden par

Ob letošnji 100. obletnici znamke Suzuki so se Japonci spomnili evropske epske avanture iz leta 1968, kjer sta bila v središču pozornosti tedaj povsem novi suzuki fronte (LC10) in pa nedavno preminuli sir Stirling Moss (1929-2020), najboljši dirkač, ki ni nikoli osvojil naslova svetovnega prvaka …

Zgodba o malem suzukiju z imenom forte se je pričela odvijati že leta 1962, ko so Japonci javnosti predstavili model forte TLA, ki ga je že v naslednjem letu (marec 1963) nadomestil nekoliko drugače oblikovan model forte FEA, kjer je prednji del avtomobila oblikovan v stilu prvega Suzukijevega serijskega 'Upmarket' avtomobila (fronte 800 (C10), 1965-1969), ki prvič v zgodovini znamke ni nagovarjal kupce majhnih 'kei-car' avtomobilov, temveč tedanji srednji razred japonskega prebivalstva.

S tem malčkom (15 kW/21 KM pogonske moči) so si pri znamki Suzuki zagotovili veliko ugodne marketinške publicitete in tudi status proizvajalca majhnih športno naravnanih avtomobilov, ker so se v maju leta 1963 z nekaj primerki modela forte FEA pojavili na štartu prve japonske 'Grand Prix' dirke, ki je potekala na dirkališču Suzuka. Takrat so tovarniški vozniki znamke Suzuki na stezi ugnali vso konkurenco (mitsubishi minica, daihatsu fellow in subaru 360) iz njihove kategorije, ker so z modelom fronte na tej dirki osvojili prvo, drugo in četrto mesto v skupni razvrstitvi (kategorija C1, dovoljena delovna prostornina pogonskih sklopov: manj kot 400 kubičnih centimetrov).

Leta 1967 so Japonci predstavili povsem nov model fronte z dodatno modelno oznako 360 (dolžina: 2995 mm, širina: 1295 mm, višina: 1290 mm, medosna razdalja: 1960 mm, masa avtomobila: 425 kg), ki je opazovalce opozarjala na delovno prostornino vgrajenega 2-valjnega pogonskega sklopa. V tem primeru so se konstruktorji odločili za filozofijo 'vse v zadku' (pogonski sklop in pogon), ker so želeli na ta način konkurirati tedaj zelo priljubljeni Subarujevi 'pikapolonici' (model 360), kjer so kupci cenili takšno zasnovo. Poleg tega se je fronte 360 lahko leta 1967 pohvalil tudi z novim, 3-valjnim dvotaktnim zračno hlajenim pogonskim sklopom, ki je lahko mobiliziral 18 kW (25 KM) pogonske moči. Tako motoriziran japonski mini je lahko drvel z največ 111 km/h.

Leta 1968 so se pri znamki Suzuki odločili, da bodo z odmevno marketinško potezo, ki je vključevala obisk svetovno znane 'sončne avtoceste' (Autostrada A1 ('Autostrada del Sole')) v Italiji in druženje že s takrat zelo slavnim britanskim dirkačem (Stirling Moss), pospešili prodajo modela fronte 360. V ta namen so v Italijo pripeljali dva (rdečega in rumenega) primerka športno orientirane različice modela fronte 360, ki so ju krasile dodatne oznake SS. Posledično sta imela oba mala suzukija (enega je upravljal Stirling Moss, drugega je vozil znani japonski motociklistični as Mitsuo Itoh, prvi Japonec, ki je zmagal na legendarni 'Isle of Man TT' dirki) ob epskem potovanju po Italiji (dolžina: približno 750 km) na zalogi občutno več pogonske moči (27 kW/36 KM) in majhno maso (420 kg).

Celotno traso od Milana do Neaplja sta mala suzukija prevozila v štirih urah in 27. minutah, in to s zelo solidno povprečno hitrostjo (približno 120 km/h) za tako motoriziran avtomobil. S tem podvigom je mali fronte 12. avgusta leta 1968 osvojil številne naslovnice tedanjih časopisov po svetu. Leta 1969 se je pojavila tudi eksportna verzija modela forte z dodatno oznako 500. V tem primeru je imel uporabnik na voljo 21 kW (29 KM) pogonske moči. Kariera modela fronte 360 se je zaključila leta 1970, ko ga je nadomestila druga LC10 generacija, ki je kupcem postregla tudi s kupejem (LC10W, 1971-1976), katerega zadek so uporabili za inspiracijo pri oblikovanju aktualnega ignisa, ki tudi v današnjih časih priča, da so pri znamki Suzuki še vedno mojstri v razvoju majhnih in lahkih avtomobilov.

Sir Stirling Moss

Sir Stirling Moss

Obisk Rima leta 1968

Obisk Rima leta 1968

Suzuki Fronte FEA (1963)

Suzuki Fronte FEA (1963)

Suzuki Fronte 360 (1967)

Suzuki Fronte 360 (1967)

Suzuki Fronte 360 SS (1968)

Suzuki Fronte 360 SS (1968)

Suzuki Fronte 500 (1969)

Suzuki Fronte 500 (1969)

Suzuki Fronte 800 (1965)

Suzuki Fronte 800 (1965)

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

PRAVILNIK O PIŠKOTKIH

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna stran uporablja, da bi bila vaša izkušnja še učinkovitejša. Vrsta piškotka shranjuje uporabnikovo spletno dejavnost, ki omogoča prilagajanje spletnega mesta. Druga pogosta vrsta piškotka je sejni piškotek. Ti piškotki pošiljajo informacije strežniku spletnega mesta. Piškotki seje niso shranjeni v vašem brskalniku.

Če želite več informacij, obiščite te strani:

Zakaj je to dobro za uporabnika?

Uporaba in izkušnja številnih internetnih storitev je odvisna od piškotkov. Lahko se na primer preprosto prijavi v vmesnik, zaščiten z geslom, ali dostopa do prilagojene vsebine v spletu.

Piškotke uporablja Suzuki na spletnih straneh suzuki.si in spletnih storitvah.

Da bi zagotovili najvišjo možno kakovost delovanja naših spletnih strani in izboljšali uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke na spletnih straneh in storitvah Suzuki Madžarske. Piškotek lahko kadarkoli izbrišete iz računalnika ali pa brskalnik nastavite tako, da onemogoči uporabo piškotkov. Vendar pa s prepovedjo uporabe piškotkov priznavate, da stran brez piškotkov ne bo v celoti delovala. Če želite informacije o uporabi piškotkov v pravilnikih o zasebnosti, kliknite  tukaj.

Piškotki tretjih oseb

Naša spletna mesta lahko vsebujejo informacije tretjih oseb ali ponudnikov oglaševalskih storitev, ki niso povezani z upravljavcem podatkov. Te tretje osebe lahko v računalnik uporabnika postavijo tudi piškotke, spletne odajalnike ali uporabljajo podobne tehnologije za zbiranje informacij, da uporabniku pošljejo sporočilo o oglaševanju v povezavi z lastnimi storitvami. V takih primerih obdelavo urejajo zahteve za varstvo podatkov, ki jih določijo te tretje osebe.

Nastavitve za piškotke v brskalnikih.

Uporabo piškotkov (coockies) lahko nastavijo ročno vsi uporabniki. Vse dane piškotke je mogoče izbrisati ali preprečiti oglaševanje z ustreznimi nastavitvami. Te nastavitve lahko nastavite za naslednje brskalnike tako, da sledite navodilom na navedeni povezavi.

 
 

 

Osnovni piškotki:

Brez njih spletna stran ne deluje pravilno. Ni jih mogoče izklopiti in običajno delovati v skladu z zahtevami kamel na spletni strani, kot so na primer nastavitev zasebnosti, prijava ali izpolnjevanje obrazcev.

Ime piškotka

opis

Trajanje shranjevanja

CAKEPHP

Ime piškotka seje za stran.

5 dni

PHPSESSID

Shranite preprosto sporočilo, ko pošljete obrazec, ki ga je mogoče prikazati na drugi strani.

 

Ko zaprete brskalnik

cookieconsent_status

Spremlja, ali je uporabnik že sprejel uporabo piškotkov na tej spletni strani.

2 leti

 

Piškotki uspešnosti:

Vaša naloga je spremljati delovanje brskalnika in s tem izboljšati informacije in storitve.

Ime piškotka

opis

Trajanje shranjevanja

.ga

Piškotek pomaga Googly Analytics. Namen razločevanja uporabnikov je naključno dodeljevanje identifikacijske številke uporabnikom. To je vključeno v vse zahteve strani na tem spletnem mestu, ki se uporablja za štetje obiskovalcev, sej in podatkov o oglaševalski akciji za vpoglede v mesto.

2 leti

_gid

Ta piškotek pomaga Googlu Analytics. Uporablja se za razločno uporabo uporabnikov.

24 ur

_gat

Pomaga Googly Analytics delati. S tem se zmanjša stopnja zahtev, to je omejitev zbiranja podatkov na mestih z visokim prometom.

1 minuta

Piškotki tretjih oseb:

Uporablja se za vsebino, vdelano na spletno mesto, kot so družabni mediji, zemljevidi ali videoposnetki.

Ime piškotka

opis

Trajanje shranjevanja

Nid

Piškotek NID vsebuje enolični identifikator, ki ga Google uporablja za shranjevanje vaših nastavitev, kot so želeni jezik (npr. angleščina), število rezultatov iskanja, ki jih želite prikazati (npr. 10 ali 20) ali ali želite vklopiti Google SafeSeafe Filter in druge informacije.

6 mesecev

sem

Ta piškotek se uporablja za retarget, optimizacijo, poročanje in dodeljevanje spletnega oglaševanja.

2 meseca


Nenehno si prizadevamo izboljšati naše spletne strani in digitalne storitve. V ta namen uporabljamo Google Analytics za analizo anonimnega, združenega vedenja naših uporabnikov. Našemu spletnemu analitičnemu orodju Goole Analytics omogočamo tudi upravljanje piškotkov in mesto piškotkov na tej spletni strani. To statistiko uporabljamo za izboljšanje uporabniških izkušenj. Za več informacij se obrnite na naše varstvo podatkov privacy@suzuki.hu e-poštni naslov.